Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2015 18:12 - Мислиш ли?
Автор: non4 Категория: Регионални   
Прочетен: 387 Коментари: 0 Гласове:
0



Ако един себеуважаващ се човек слуша чалга. Оп оп оп! То тия неща се изключват взаимно. Не е уместно човек да има себеуважение на ниво, да слуша чалга и куп още чалгарски работи. 
Извинете ме.
Сега... Ако  един себеуважаващ се човек, носи дънки като на Криско. Оп оп оп! Ти луд ли си ве? Дънки, като на Дриско? Упс, Криско! Ама? Да, ако човек е спрял напълно и няма собствен стил, за къде е? Ако няма собствено мислене? Eeeaw... 
До някъде трябва да се забавлявате, ако един такъв човек живее до вас, у вас или пред вас. Защо пък не?
Смях да има. Творил е господ. Кой? Чакай бе? Аз съм атеист. Господ е програмист. Сътворил е всичко с 2-те си ръце и клавиатура.

Харесвате ли риби?
Аз лично много ги харесвам, премиерите също. Цялата управа на тази скромна държава ги харесва. Викат им "овце", ама това вече съм го казвал.
Така де, харесват ни рибите, защото не говорят. Мълчат си цел живот, умират си спокойно, нищо не остава от тях.  

image


Тагове:   риба,   бе,   бегай,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: non4
Категория: Регионални
Прочетен: 11252
Постинги: 8
Коментари: 2
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930