Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2015 20:54 - Търговията, като начин на живот. Маниак или крадец?
Автор: non4 Категория: Регионални   
Прочетен: 446 Коментари: 0 Гласове:
0



Съществуваща от много време, търговията се разраства неимоверно! 
Както може да търгуваш с камъчета, билки и лесно добиващи се природни екземпляри, така можеш и с валута, злата, сребърни принадлежности и метал. 
Уникалното разкритие на хората обаче е изкуството да разменяте блага.
Яйца за брашно, кифла с мармалад за баничка, роб на 16 години за двама роби на по 38. Всичко е правено. Както в наше време, така и преди това още от предците ни.

Да речем, че съм търговец.
Да речем, че продавам всичко, което може да се сетите.
Въздух, вода, билки, чаши, пликове за смет, алкохол, техника, употребявани и неупотребявани презервативи, ръчни вагини, леко набити телефони, които спадат към техниката, нови телефони, устройства за подслушване, за наблюдаване -скрито разбира се.

Има ли и престъпна търговия?
Има разбира се. Такава също съм въртял. Ти си въртял също, приятелите ти, родителите ти. 
Е аз пък съм атеист, бог няма да ме накаже за стореното, но пази се, теб може да те накаже.

Видовете търговия са странна работа, защо ги има?
Пари правят ли се?
Да, разбира се. Правят се пари, правят се много пари. 
Искаш ли да изкарваш пари?
Йеа, айдеее!

Започвай търговия. От малки неща, до имоти се стига. Пробвай. ;)


Тагове:   Ох,   хореография,   БАТЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: non4
Категория: Регионални
Прочетен: 11223
Постинги: 8
Коментари: 2
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031